Interneto svetainės naudojimo taisyklės




Bendrosios sąlygos užsisakant internetinėje parduotuvėje

1. Bendrųjų sąlygų taikymo sritis, kontaktinė informacija


1.1. Bendrųjų sąlygų taikymo sritis

Verslo sandoriams tarp IV Kristina Skaržinskienė (pažymos nr. 1012595), Geležinkeliečių g. 3, LT-13223, Valčiūnai, Vilniaus raj., Lietuva (toliau "Pardavėjas") ir Kliento* taikytinos tik toliau pateiktos Bendrosios sąlygos (toliau - BS) ir ta jų versija, kuri galioja verslo užsakymo, atlikto Lietuvos internetinėje parduotuvėje https://www.what-if.lt metu.

Kitokios ar alternatyvios kliento pateiktos sąlygos nepriimamos, išskyrus jei Pardavėjas aiškiai raštiškai su jomis sutinka.

1.2. Kontaktinė informacija:

Su mumis galite susisiekti šiais būdais:

IV Kristina Skaržinskienė (pažymos nr. 1012595)), Geležinkeliečių g. 3, LT-13223, Valčiūnai, Vilniaus raj., Lietuva

- Paskambinę mūsų klientų aptarnavimo telefonu: 866236063

- El. paštu: labas@what-if.lt

- Užpildę užklausos formą mūsų interneto svetainėje.

2. Bendrosios internetinės parduotuvės naudojimo sąlygos

2.1. Internetinė parduotuvė prieinama tik žmonėms, sukakusiems 18 metų.

2.2. Neturintys 18 metų amžiaus žmonės turi gauti leidimą naudotis internetine parduotuve iš savo teisėto globėjo.

2.3. Klientas laikomas vartotoju, jei prekių ir paslaugų užsakymo pagrindiniu tikslu negalima laikyti jo komercinės ar individualios profesinės veiklos. Prekiautojas yra bet kokia bendrija ar juridinis asmuo, sutarties sudarymo metu vykdantis komercinę ar individualią veiklą.

*Prašome atkreipti dėmesį, kad siekdami lengvesnio skaitomumo, tekste neminime visų lyčių. Be abejo, šios BS taip pat galioja ir mūsų klientėms moterims.

2.4. Registruodamiesi pas mus perduodate savo asmens duomenis. Mums reikalingas Jūsų sutikimas tvarkyti Jūsų duomenis – deja, kitu atveju negalėsite naudotis internetine parduotuve. Jūsų duomenų tvarkymo tipas ir būdas paaiškinti čia: Privatumo taisyklės.

2.5. Siekdami užtikrinti, kad teisingai užfiksavome Jūsų duomenis, Jums prisiregistravus internetinėje parduotuvėje atsiųsime Jums elektroninį laišką, kuriuo paprašysime patikrinti ir patvirtinti savo informaciją.

2.6. Prekės parduodamos tik kiekiais, tinkamais asmeniniam naudojimui.

2.7. Pardavėjo internetinė parduotuvė tolygi tik prekių katalogui. Pateikdamas prekes internetinėje parduotuvėje, Pardavėjas tik kviečia Klientą pateikti šių prekių pirkimo pasiūlymą ir sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį (toliau - „Užsakymai").

2.8. Sutartys sudaromos tik lietuvių kalba.

3. Jūsų asmens duomenų tvarkymas

3.1. Jūsų leidimas tvarkyti Jūsų asmeninius duomenis yra savanoriškas. Vis dėlto, turime pabrėžti, kad Jums neleidus tvarkyti šių duomenų, nebus įmanoma prisiregistruoti ir naudotis internetine parduotuve. Visą informaciją apie duomenų apsaugą rasite mūsų Privatumo politikoje.

3.2. Kai kuriais atvejais mūsų internetinėje parduotuvėje Jūsų bus prašoma duoti sutikimą, kad galėtume siųsti Jums reklamas, t. y. pranešimus apie ypatingus pasiūlymus, išpardavimus ir t. t. Šis sutikimas taip pat savanoriškas, ji galėsite bet kuriuo metu atšaukti. Daugiau informacijos rasite mūsų privatumo politikoje.

4. Užsakymai

Užsakymai, pateikiami per https://www.what-if.lt

4.1. Prekės internetinėje parduotuvėje žymimos taip, kad galėtumėte gauti informaciją apie jų dydį, spalvą, kainą ir medžiagas, iš kurių jos pagamintos.

4.2. Pateikdami užsakymą, pasirenkate produktą pagal dydį, spalvą, kiekį ir kitas reikiamas savybes.

5. Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje?

5.1. Iš asortimento pasirinktą produktą įdėkite į internetinį pirkinių krepšelį spragtelėję mygtuką „Į krepšelį". Tai neįpareigoja pirkti prekės.

5.2. Visas pirkinių krepšelyje esančias prekes galima peržiūrėti spragtelėjus „Pirkinių krepšelį", matomą viršutinėje internetinio puslapio dalyje. Čia galite prekes pašalinti arba pakeisti norimą jų kiekį.

5.3. Jei norite pirkti krepšelyje esančias prekes, spustelėkite mygtuką „Užsakyti".

5.4. Norėdami pirkti prekes, turite užsiregistruoti. Užsiregistravus taip pat prieinamos kitos parinktys, pvz. užsakymų suvestinė, išsaugoti pristatymo adresai ir užsakymų istorija.

5.5. Pasirinkite pageidaujamą pirkimo būdą ir adresą, ir pateikite mokėjimo duomenis.

5.6. Tada galėsite pasirinkti, kaip norėtumėte sumokėti.

5.7. Pasirinkę atsiskaitymo būdą, galite pasirinkti pristatymo būdą ir adresą. Pasirinkę galite tęsti apsipirkimą arba peržvelgti užsakymo suvestinę.

5.8. Spustelėję mygtuką „Pirkti", pateikiate įpareigojantį pasiūlymą pirkti prekes, esančias Jūsų pirkinių krepšelyje. Prieš tai darydami, turite pažymėti, kad sutinkate su šiomis BS ir tokiu būdu įtraukti šį sutikimą į pasiūlymą.

Užsakymas yra įpareigojantis, jei jo neatšaukiate per 15 minučių nuo pateikimo, spustelėję mygtuką „Atšaukti užsakymą".

Jei norėtumėte užsakymą pakeisti, teks jį atšaukti ir atlikti užsakymo procesą iš naujo su kita preke.

5.9. Kaip vartotojas, turite atšaukimo teisę, kuriai neturi įtakos prieš tai minėtas procesas.

5.10. Bet kuriuo užsakymo proceso metu iki mokėjimo galite rinktis nepateikti įpareigojančio užsakymo. Tokiu atveju pakanka nebeatlikti tolesnių veiksmų ir užverti užsakymo puslapį. Norėdami tai padaryti, spustelėkite mygtuką, leidžiantį sugrįžti į ankstesnį puslapį arba bet kokį atsitiktinį puslapį ar prekę svetainėje https://www.what-if.lt. Nepateiktas užsakymas nebus Jums siunčiamas.

5.11. Gavęs užsakymą, Pardavėjas išsiųs Jums užsakymo patvirtinimą elektroniniu paštu, kuriame pakartojama informacija apie Jūsų užsakymą. Tai nėra tolygu pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma tik tada, kai išsiunčiamas patvirtinimas apie prekės pristatymą.

5.12. Pardavėjas gali susisiekti su Jumis telefonu (jei pateikėte telefono numerį) arba el. paštu ir išsiaiškinti galimus klausimus dėl užsakymo ir pristatymo. Telefono numeriai ir el. pašto adresai naudojami tik užsakymų ir pristatymų tvarkymo tikslams ir nebus naudojami reklaminiais tikslais, išskyrus jei davėte tam aiškų sutikimą.

6. Kainos

6.1. Visos kainos internetinėje parduotuvėje pateikiamos eurais su įstatymų nustatytu pridėtinės vertės mokesčiu. Be to, dar yra siuntimo kaina, kurios dydis priklauso nuo pristatymo ir atsiskaitymo parinkčių. Ši kaina skaičiuojama atskirai. Prieš pateikiant užsakymą, bus pakartotinai nurodoma kaina su taikytinais pridėtinės vertės mokesčiais ir susidarančia siuntimo kaina.

6.2. Užsakymo pabaigoje pateikta kaina yra galutinė. Pardavėjas ir pirkėjas įsipareigoja laikytis šios kainos. Vėliau kaina nebekeičiama, net jei Pardavėjas ateityje sumažina ar padidina prekių kainą.

6.3. Nepaisant to, Pardavėjas pasilieka teisę laikydamasis esamų teisės aktų koreguoti kainas internetinėje parduotuvėje, pateikti naujas prekes, pradėti ar nutraukti nuolaidų akcijas.

7. Prekių prieinamumas

Internetinėje parduotuvėje pateiktos prekės dažniausiai yra prieinamos. Tačiau retais išimtiniais atvejais, pvz. jei tam tikrą prekę užsisako daugiau klientų, yra įmanoma, kad prekės taps nebeprieinamos. Tokiu atveju Jums bus nedelsiant pranešta, kad prekės nebeprieinamos. Sutartys dėl neprieinamų prekių nesudaromos. Pristatymai atliekami iki pasibaigia prekių atsargos.

Prekės puslapyje neturimi dydžiai žymimi kita spalva nei turimi dydžiai. Neprieinamo dydžio prekių negalima pridėti į pirkinių krepšelį, tačiau galima jas įtraukti į pageidavimų sąrašą.

Galite užsiregistruoti ir el. paštu gauti pranešimą, kai prekė vėl taps prieinama. Sutikimą saugoti Jūsų duomenis ir el. pašto adresą bei naudoti Jūsų duomenis el. laiškų siuntimui galite atšaukti. Atšaukti sutikimą galite spragtelėję nuorodą pačiame pranešime arba išsiuntę el. laišką šiuo el. pašto adresu: labas@what-if.lt.

8. Pristatymo būdai ir siuntimo trukmė

8.1. Užsakytos prekės pristatomos tik Lietuvoje.

8.2. Be pristatymo nurodytu adresu per Omniva kurjerių tarnybą taip pat pristatome prekes atsiėmimui „Omniva" terminaluose.

8.3. Pristatymas paprastai trunka 2-4 darbo dienas. Užsakymus siunčiame nuo pirmadienio iki penktadienio, nedarbo dienos neįskaičiuojamos į pristatymo laiką. Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo dienos, kai patvirtinamas išsiuntimas. Jei prekė nebeprieinama arba negali būti išsiųsta dėl kokių nors kitų priežasčių, su Jumis susisieksime.

9. Atsiskaitymo būdai

Atsiskaitymams yra naudojama mokėjimų surinkimo platforma Stripe. Atsiskaitymas vyksta suvedus banko kortelės duomenis Stripe sistemoje.

10. Siuntimo kaina

Siunčiame tik Lietuvos teritorijoje esančiais adresais. Jei norite, jog prekės būtų siunčiamos į užsienio valstybę, parašykite labas@what-if.lt

Siuntimo kaina priklauso nuo pasirinkto siuntimo būdo ir sudaro:

3 EUR (įskaitant taikytiną PVM) už pristatymą su Omniva kurjerių tarnyba Jūsų nurodytu adresu.

11. Atsisakymo taisyklės

11.1. Atsisakymo teisė

Turite teisę per keturiolika dienų atsisakyti šios sutarties nepateikdami tam priežasties. Atsisakymo terminas yra 14 dienų nuo datos kai Jūs ar Jūsų įvardyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perima prekes savo nuosavybėn. Norėdami pasinaudoti savo atsisakymo teise, turėsite pranešti mums el. paštu: labas@what-if.lt, pateikdami aiškų pareiškimą (pvz. laišką ar el. laišką) apie sprendimą atsisakyti šios sutarties.

Norėdami tai padaryti, galite pasinaudoti pridėta atsisakymo forma, tačiau ji neprivaloma. Norint pratęsti atsisakymo terminą, pakanka atsiųsti mums pranešimą, kad renkatės pasinaudoti savo atsisakymo teise iki pasibaigiant atšaukimo terminui.

11.2. Atsisakymo pasekmės

Jei atšaukiate šią sutartį, privalome nedelsiant grąžinti Jums visus gautus pinigus, įskaitant siuntimo kainą (išskyrus papildomas išlaidas, kylančias Jums pasirinkus kitą pristatymo būdą nei pigiausias standartinis mūsų siūlomas pristatymo būdas), ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo datos, kai gauname pranešimą, jog atsisakote sutarties.

Pinigų grąžinimui naudosime tą patį atsiskaitymo būdą, kurį pasirinkote pradinio sandorio metu, arba grąžinsime į nurodytą banko sąskaitą, jeigu užsakymą apmokėjote grynais arba kortele kurjeriui pristačius prekes, išskyrus jei aiškiai susitariame su Jumis dėl kito būdo; pinigų grąžinimas Jums bet kuriuo atveju nieko nekainuos.

Galime atsisakyti grąžinti pinigus, kol nesame gavę prekių, arba iki pateiksite įrodymus, kad išsiuntėte prekes atgal, priklausomai nuo to, kuris veiksmas ankstesnis.

Prekes privalote išsiųsti atgal ar grąžinti nedelsiant, ir bet kuriuo atveju ne vėliau nei per 30 dienų nuo pirkimo dienos. Šis terminas laikomas išlaikytu, jei išsiunčiate prekes prieš sueinant 30 dienų laikotarpiui nuo pirkimo dienos.

Privalote sumokėti už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, jei įvertinus jų būklę, savybes ir funkcionalumą, galima nustatyti kad jos nuvertėjo Jums netinkamai jas naudojant.

11.3. Standartinė atsisakymo forma

Jei norėtumėte atsisakyti sutarties, prašome užpildyti šią formą ir atsiųsti ją paštu arba el. paštu.

el. paštas: labas@what-if.lt:

– Pranešu / pranešame (*), kad atsisakau / atsisakome (*) toliau nurodytų prekių (*)

pirkimo-pardavimo / toliau nurodytų paslaugų teikimo (ū) sutarties

– Užsakyta (*) / gauta (*)

– Vartotojo(-ų) vardas

– Vartotojo(-ų) adresas

– Vartotojo(-ų) parašas (tik jei forma siunčiama popieriniu pavidalu)

– Data

(*) Ištrinti nereikalingus žodžius.

12. Savanoriška grąžinimo teisė

Be įstatymais nustatytos atsisakymo teisės, savanoriškai suteikiame Jums teisę grąžinti įsigytas prekes per 30 dienų nuo gavimo.

Pasinaudodami šia grąžinimo teise taip pat galite atsisakyti sutarties ir pasibaigus 14 dienų atsisakymo terminui (žr. 11 p. Atsisakymo teisė), atsiųsdami prekes atgal per 30 dienų nuo gavimo dienos. Norint išlaikyti terminą, pakanka išsiųsti prekes laiku arba užpildyti ir išsiųsti grąžinimo formą mūsų svetainėje.

Tačiau ši grąžinimo teisė suteikiama tik tada, jei prekės grąžinamos pradinės būklės, neapgadintos ir originalioje pakuotėje. Prekės gali būti panaudotos tik matuojantis.

Grąžinimui galite naudoti internetinę grąžinimo formą mūsų svetainėje. Jei naudojate internetinę grąžinimo formą, suderinamas prekių pristatymas kurjeriu. Jums tereikia užtikrinti, kad prekės tinkamos siuntimui prieš kurjeriui jas paimant.

Pinigai bus grąžinti į sąskaitą, iš kurios mokėjote už prekes. Jei mokėjote per „Stripe", pinigai bus grąžinti į jūsų banko sąskaitą, susietą su užsakymu.

Norėtume atkreipti dėmesį, kad savanoriška grąžinimo teisė nedaro įtakos įstatymais nustatytai atsisakymo teisei - šios teisės viena nuo kitos nepriklauso. Savanoriška grąžinimo teisė neapriboja teisių į garantiją.

13. Garantija

13.1. Galite pateikti garantinį skundą dėl įsigytų prekių defektų pagal LR „Mažmeninės prekybos taisyklių" trečio skirsnio 20 punkto nuostatas. Kreipiantis dėl netinkamos kokybės prekės galite pateikti prekę grąžinimui ir defekto atveju atgauti sumokėtus pinigus. Garantiniai skundai nebegalimi praėjus 2 metams nuo prekių pristatymo. Grąžinamos prekės privalo turėti vidines etiketes.

13.2. Pateikiant garantinį skundą, prašome pateikti užsakymo numerį, Jūsų vardą, adresą ir trumpai nurodyti skundo pagrindą. Šiam tikslui skirta forma prieinama internetu ir gali būti siunčiama paštu ar el. paštu (labas@what-if.lt). Po to išsiųskite prekes šiuo adresu: Geležinkeliečių g. 3, LT-13223, Valčiūnai, Vilniaus raj., Lietuva.

14. Nuosavybės teisės išlaikymas

Pardavėjas išlaiko nuosavybės teisę į prekes iki sumokama visa prekės kaina.

15. Autorių teisės

Šios svetainės turinys, įskaitant nuotraukas, filmus ir tekstus, yra saugomas autorių teisių ir kitų teisių. Paveikslėlius, filmus ir tekstus leidžiama naudoti tik privačiai ir bet koks tolesnis jų naudojimas be aiškaus rašytinio Pardavėjo sutikimo draudžiamas.

17. Taikytina teisė ir jurisdikcijos vieta

17.1. Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas, išskyrus Jungtinių Tautų konvenciją dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių (CISG), taikytina visoms sutartims tarp Pardavėjo ir Kliento. Šis teisės pasirinkimas galioja tik tiek, kiek tai netrukdo vartotojui naudotis neprivalomais vartotojų apsaugos teisės aktais šalyje, kur yra vartotojo nuolatinė gyvenamoji vieta užsakymo pateikimo metu.

18. Šių BS pakeitimai

Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti šias BS, jei tai būtina siekiant prisitaikyti prie teisinės ir techninės sistemos pokyčių. Vartotojus informuojame apie pasikeitimus pateikdami pasikeitusio reglamento turinį. Pasikeitimai tampa sutarties dalimi jei Vartotojas nepateikia prieštaravimo pasikeitimui raštu per šešias savaites nuo pranešimo apie pasikeitimo įtraukimą į sutartinius santykius su Pardavėju.

Galioja nuo: 2021 vasario 21d.

Informacija apie internetinių ginčų sprendimus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas):
Europos Komisija duoda galimybę klientams išspręsti internetinius ginčus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas) ant vienos iš jų platformų. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) pasitarnauja kaip vieta, kurioje vartotojai gali bandyti pasiekti sprendimus, kylančius iš pirkimo internetu ir paslaugų teikimo sutarties, be teismo įsikišimo.